För varmt?



ja, jag sitter ute. klockslaget slår snart om till 23:13 och jag sitter ute i sommarvärmen. den där värmen som känns på kvällen, jag ska inte klaga för oj så mycket jag längtat efter detta. men, chilla lite. jag kan inte vara på rummet pga värmen, t.om. min kokosolja hade smält till vatten så nu står den inne i kylen, helt förstörd. 

Åå.. Min kära kolosolja. jag har fan kokosolja till allt, helt sjukt hur mycket man kan använda det till. älskar det. 

tror jag ska försöka njuta lite av den här kvällen, jag börjar jobba 14:00 imorgon så jag kan ta del utav detta en liten stund till. det är ju så skönt när det blåser lite sådär.

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Nu när alla klagat på att det varit kallt länge så fick vädergudarna oss att tiga haha!

Svar: Haha men verkligen!!!
Evelina Eliasson

2015-07-03 @ 01:57:51 - http://milina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej kan du skaffa ask,fm?

Svar: Nej
Evelina Eliasson

2015-07-04 @ 18:11:21
Postat av: Anonym

Varför kan du inte skaffa ask?

Svar: Vill inte?!
Evelina Eliasson

2015-07-06 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0