kan man behöva alkohol?

om jag säger nu att jag behöver alkohol, vad tänker du på då? 
ibland kan jag få den känslan att fan va gott det skulle vara med en god drink nu, att faktiskt träffa glada människor, sitta och prata bara. det gör jag för att bli glad, inte för att jag är ledsen och behöver sprit. men att umgås, över en god drink vid vattnet. ja, det behöver jag. 
 
idag har det varit en sjuhelvetes varm dag, men jag klagar inte. det har bara varit vääldigt varmt. jag har bränt mig också så imorgon kommer det nog vara en fin bränna, tror du inte? jag hoppas det. 
 
alltså, igår beställde jag hem ett läppstift i knallila färg och en näsring. en sån som tjurar har. kommer inte på vad det heter nu, men ja du fattar nog. ska bli spännande att testa. har en cool ögon makeup till den looken också. är exalterad över detta så jag ska visa er såfort jag har testat allt. beställde också ett läppstift i rött. det är snyggt nu till sommaren, brun och en vit singoalla top! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0