när du inte vet

Alltså jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag pallar verkligen inte hålla på och be om ursäkt för att jag inte skrivit något på ca en vecka, men anledningen är verkligen att jag inte har orkat. Jag har bara känt att jag inte vill skriva något, jag har inget att skriva. Jag har noll inspiration för allt.
Det är inte ens två månader kvar till studenten, jag fyller hela 19 år om en vecka, exakt idag. Men just nu känns det som att allt väller över, jag orkar verkligen inte gå till skolan längre, det enda jag begär är min dator och min säng, jag behöver inget mer. Det enda jag gör om dagarna är att ligga i mitt rum, med en flaska vatten och min dator med family guy påslaget.

Jag vill spy på de flesta människor som jag ser nu för tiden, jag känner just nu att fan, vart har jag varit i ca 5 år? Alla dessa människor är så jävla elaka, falska och äckliga. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag får på riktigt panik av att vistas i den här miljön, denna konstiga närvaron man får från dessa varelser. Jag får ännu mer panik och ångest över att jag kommer vara tvungen att vara kvar här i två år till för att jag måste tjäna pengar. Jag måste komma bort härifrån nu nu nu. Jag vill bara plocka med mig min familj och flytta långt som fan bort från detta ställe. Jag längtar så mycket till studenten nu, gå klart skolan, säga hejdå till typ alla människor förevigt och sen skaffa sig nya, trevliga människor.

Usch vilket rörande och deprimerande inlägg, precis som mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0