hänger på tråden

Gud så jag hoppar fram och tillbaka när det gäller bloggandet. Ena dagen så kan jag ligga i hur bra som helst och slänga inlägg om allt möjligt och ibland så skiter jag i den fullständigt och går inte ens in här och kikar. Men ibland får jag något ryck som ger mig ett sug efter att skriva, jag älskar att skriva och låta människor förstå mig, det är en speciell känsla. Mellan dessa inlägg så har jag verkligen inte gjort ett skit, har bara hängt i skolan, sovit, ätit. Jag kan tycka att det är ganska skönt att inte göra någonting, speciellt när man är hemma men skolan är jag så glad över att snart kunna stryka från min "to do list"

Men förövrigt, så mår jag bra. Jag har fyllt hela nitton år, jag har gjort klart mitt gymnasiearbete, jag har inga rester, med andra ord så lever jag livet. Hemma dårå, i min säng, med datorn på magen men jag klagar inte för det är precis så jag vill ha det.

Och jag är ledsen, trots att det är fredag men detta är också en anledning till att jag inte bloggat på länge och det är ju för att min systemkamera har helt slutat fungera och jag vill inte ta en massa mobilbilder hela tiden, jag tycker det är skittråkigt, faktiskt så jag vill ge det de bästa, bloggen är skit tråkig och därför borde man ju kunna ge ut med lite bättre bilder så det blir roligare att kolla på, men nej tyvärr....

Men det var allt för mig idag och vi får se ifall vi ses någonting imorgon, kanske. Imorgon ska nämligen jag åka till Stockholm för att hälsa på min kusin som fyller hela 10 år. Noticera också att jag ska köra helt själv till Stockholm, jag kommer fan somna framför ratten för bilen jag kör har ingen radio lol.

Hoppas ni får ha en fin fredag så hoppas jag verkligen att vi hörs imorgon!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0